TRÖTTER

Det sitter en trött tjej vid tangeterna idag. Kursen vi läser nu, tv/video, är ganska intensiv. Idag lämnade jag lägenheten före nio och var hemma strax efter sju. Tur att det är fruktansvärt roligt och att min grupp är bäst, annars hade det varit lite jobbigt faktiskt. Imorgon är det redigering som gäller, sen är det helg! Jag längtar efter att få sova ut. På tal om sova så tänker jag krypa ner under täcket och kolla på Mästarnas Mästare nu. Missade de i tisdags på grund av handbollen nämligen. Sovgott alla, för det tänker jag göra.

Vad säger du om saken?
Postat av: Frida

Haha du tror väl inte att du ska få sova nåt i helgen? ;) Hörde jag en skål!?

Tack för tipset förresten, ska oxå krypa ner och kolla på mästarnas mästare nu :)

2010-01-21 @ 22:57:46
URL: http://eckygren.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas att du har sovit gott - ta det nu lugnt i helgen.Puss, puss

2010-01-22 @ 10:07:18
Postat av: Ida

Team Viper rules!

Imorgon slår vi klackarna i taket @ Prakkes! :)

2010-01-22 @ 15:52:42
URL: http://idodaidodsson.bloggspace.se
Postat av: Själis

Själis, kom igen och kräng lite blogginlägg nu :)

2010-02-11 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0