EN MASSA LÄNGTAN

Jag har länge gått och längtat till OS, och efter helgens pallplatser längtar jag ännu mer. Jag hoppas de närmsta tjugofem dagarna går riktigt fort! Som tur är finns det lite annat att underhålla sig med under tiden. Imorgon kväll är det Idrottsgalan och på tisdag börjar handbolls-EM. Trots att Jonas Larholm är skadad och inte ska vara med ser jag fram emot handbollen riktigt, riktigt mycket. EM 2008 var jag och Frida på plats i Trondheim och kikade. I år får jag följa turneringen på tv, men det ska nog gå det med. På tal om Frida så saknar jag den människan också. Hon har åkt till Jamaica och blir där i några månader. Även om det är tråkigt att hon är så långt borta är jag glad för hennes skull ♥ När jag ändå är inne på det här med längtan kan jag tala om att det finns en till person som jag längtar efter väldigt mycket. Men troligtvis ses vi ganska snart, och det gillas.


Vad säger du om saken?
Postat av: d---_---b

Jag vet att den personen längtar efter dig oxå :)

2010-01-18 @ 01:20:24
Postat av: Världens bästa storasyster Matilda!!!

Vaddå, ska vi ses snart??? ;)

2010-01-18 @ 21:24:03
Postat av: Frida

Längtar efter dig men gumman super mkt, skickade ett mail till dig men du har inte svarat ? :) <3

2010-01-19 @ 18:46:27
URL: http://canebro.blogg.se/
Postat av: Enström

vem kan det vara? hihi! PUSS

2010-01-22 @ 11:46:50
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0