DET VAR LÄNGESEN, JAG VET

Ja det var över en månad sen jag skrev något nu. Men vet ni vad? Jag tänker låtsas som att ingenting har hänt och bara börja igen. För det är min blogg och jag gör precis som jag vill, hähä.

I alla fall så pratade jag precis i telefon med Agnes. Hon är en av dem som tjatat mest på mig att börja blogga den senaste månaden, så det här inlägget får liksom vara tillägnat henne. Förutom att hon är jävligt tjatig och extremt jobbig vissa stunder, så är hon otroligt bra också. Till och med bäst ibland. Bilden här under föreställer henne och mig på min födelsedag, för x antal år sedan. Vem som är vem är inte så svårt att se. En tjej med menlöst ansiktsuttryck och halvöppna ögon, och en blond tjej med lite för lite tänder i munen. Vi var rätt bra på den tiden också ♥


Vad säger du om saken?
Postat av: griiiisen

åååååååååh <3

2010-01-14 @ 23:07:57
Postat av: Anonym

Men gud så SÖTA ni var! Det är ni fortfarande! PUSS från storasyster och storkusin :)

2010-01-14 @ 23:40:52
Postat av: Hector / Felix

Men guuuuuud va gulligt :)

2010-01-15 @ 00:44:09
Postat av: mamma

"Gussinammen" vilka sötnosar. Synd att det växer bort - ha,ha! Kram

2010-01-15 @ 11:03:58
Postat av: Gary/Ebba

Åå gud va gullig ni var.! Saknar dig!

2010-01-15 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0