WEDNESDAY

Jaha, då var det onsdag igen då. En riktigt bra onsdag faktiskt, om man bortser från att mitt konto är lite tommare än vad det var för några dagar sen. Lisa och jag tyckte nämligen att vi var värda lite paus från tentaplugget, och tog en ordentlig runda på stan idag.. Två par skor, lite kläder och smycken fick följa med mig hem! Bara nödvändiga saker med andra ord. Jag har även betalat räkningar, och köpt kurslitteratur för tusen spänn. Tre ynka böcker för dryga tusenlappen! Jag ska läsa dem tills det blöder ur ögonen, så det verkligen är värt varenda krona.

Innan jag kryper ner i sängen kan jag även berätta att jag längtar till fredagkväll. Då är tentan gjord och min Frida hoppar av tåget på Kalmar central. Helgen kommer bli bäst!




Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0