IT'S BUISNESS, IT'S BUISNESS TIME..

Det är måndag igen, och helgen är slut. En helg som de flesta andra skulle jag vilja påstå. I fredags förfestade vi här hemma, och för mig och Lisa blev det inget mer än just förfest. Bra kväll tills den blev dålig skulle man kunna säga. Lördagen spenderades mestadels i sängen, men framåt kvällen blev det en liten utgång med tjejerna trots allt. Kvällens höjdpunkt var helt klart de tre kalla, kokta potatisarna jag åt på förfesten. Sjukt gott! Det näst bästa var när jag och Linnéa gav upp Kåren och gick till Sibylla. Jag var inte på nåt vidare partyhumör med andra ord. Gårdagen bestod av sömn, mat, springtur, dusch och lite till sömn. Där har ni min helg!

Idag på föreläsningen började jag inse att vi faktiskt har två tentor nästa vecka. Med andra ord har dagen hittills endast handlat om plugg. Jag har skrivit rent/försökt förstå alla anteckningar och läst ut en av böckerna. Duktig tjej! Det har gått förvånansvärt lätt att plugga idag, men jag tror jag vet vad det beror på. Jag fixade nämligen universums bästa playlist på Spotify igår. Ja det är sant, universums bästa ♥


Vad säger du om saken?
Postat av: Syster din

När jag läser rubriken får jag för mig att du gör annat än att plugga ;) Har du dina business-socks på?? :) Duktiga du! Får jag gissa på att din playlist innehålle lite "Flight of th conchords" månne?? Plugga lugnt nu gumman! P U S S från mig!

2009-10-26 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0