EN LITEN LISTA SÅHÄR PÅ MÅNDAGSKVÄLLEN

  • Jag orkar inte skriva en sammanhängande text just nu, så det får bli ett inlägg i punktform istället. 
  • Helgen är ännu en gång över och den avslutades på bästa sätt med Annie, Frida och Linnéa igår. Pizza och en massa tjejsnack behövdes verkligen efter helgens bravader, det kände vi allihopa tror jag. Puss på oss!
  • Behöver jag överhuvudtaget skriva nåt om lördagens VM-kval? Nej, jag skippar det.
  • Tidigare ikväll gick jag och Lisa ut på en liten promenad. Det hela resulterade i att vi gick vilse, och det blev en ganska lång promenad.
  • Vi har även ätit middag två gånger idag. Det är gott med mat!
  • Min relativt nya väggklocka tickar lite väl högt.
  • Nu ska jag smörja in mitt torra ansikte med ett ton ansiktskräm och krypa ner under täcket. Sovgott!

Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0