RING ELLER MESSA, MESSA ELLER RING

Klockan 12.00 imorgon har jag en artikel vara inlämnad och klar. Jag intervjuade Janneke igår. Klev upp vid tio imorse. Satte mig vid datorn med anteckningarna. Öppnade ett nytt word-dokument. Men där någonstans tog det stopp. Resten av dan har jag läst bloggar, kollat facebook, fönstershoppat (på nätet), diskat och handlat.

När Lisa kom hem hade jag endast skrivit mitt namn uppe i högra hörnet. Oups. Sen var vi tvugna att laga mat, äta mat och slutligen vila på maten. Uppkrupna i soffan med en varsin dator i knät, som alltid. Nu måste jag verkligen rycka upp mig och börja skriva, så jag slipper sitta uppe hela natten. Ska bara dricka lite kaffe och äta peppisar först... 

Detta är vad jag hittills åstakommit. Haha, ibland är jag rätt värdelös.


 


Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

haha.. jag blir påmind om en viss kjell och hans förbaskade uppgifter! fast detta är förmodligen på en annan nivå ;)

2009-11-25 @ 11:28:49
URL: http://marieenstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Värdelös är du aldrig lilla snuttan, men jag hoppas artikeln är klar och inlämnad nu. Puss

2009-11-25 @ 13:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0