?

Jag sitter här och funderar lite.. Hur gammal är jag egentligen? Utgår man från kvällens aktivitet är jag nog 50 +, jag har nämligen varit på bingo. Jag ska inte förneka att jag faktiskt tycker det är rätt roligt att spela bingo, men då helst bilbingo. Att sitta i en stor sal omringad av mer eller mindre gamla människor känns mindre coolt (även om man kan hitta en och annan ungdom också). Skulle jag sätta punkt där kunde man sätta en ganska hög ålder på mig. Med anledningen till mina funderingar är att jag i söndags var och såg Hannah Montana på bio. Visserligen var jag där som sällskap till Ebba, tio år, men grejen är att jag rös och nästan började böla där inne i biomörkret. Jag lyckades hålla tårarna inne som tur var, småtjejerna hade nog kollat snett på mig om jag haft mascara ränder på kinderna när filmen var slut.

Aja, i slutändan jämnar det nog ut sig ändå, jag är kanske 19 år trots allt. Godnatt.

Vad säger du om saken?
Postat av: Anna

man är inte äldre än man känner sig.

2009-05-06 @ 06:39:42
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Moster Maria

Jag tycker att du ser ut och verkar vara som den fräscha 19 åring du är.

Kram

2009-05-06 @ 10:23:41
Postat av: Anonym

För mig är du allt i ett: -lilla gulliga "Britta Bus" - sur, trulig tonåring - vuxen kvinna. En perfekt mix, som gör dig till den underbara 19-åring du är. Puss mamma

2009-05-06 @ 10:29:29
Postat av: Matilda

Jämför man med din syster som är något äldre så är du rätt mogen till sättet. Och du ser ut som en snygg 19-åring! Dvs PERFEKT! PUSS

2009-05-06 @ 16:50:21
Postat av: Själis

Tänkte bara påpeka att jag var SÅ nära på att bryta ihop totalt när jag såg Camp Rock ! Haha, vi är så lustiga.

2009-05-06 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0