1952? HELSINGFORS!

För er som inte vet är jag arbetslös nu för tiden, jag sa nämligen upp mig innan påsk. Så nu är jag hemma och väntar på att sommarjobbet ska dra igång. Eftersom jag ska jobba hela sommaren känns det skönt att vara ledig i maj.

Fast ibland blir det lite långtråkigt måste jag erkänna, som igår till exempel. Regnet öste ner, jag var jättetrött efter helgen, hade huvudvärk och orkade knappt röra mig från sängen. Men samtidigt höll rastlösheten på att ta död på mig. Vad gör man då? Jo man sätter sig och pluggar OS-städer! Eller ja det var i alla fall vad jag gjorde. Efter ett tag fick jag med mig mamma också, och nu sitter faktiskt de flesta sommarstäderna. Jag har fortsatt lite smått idag också, genom att ropa "1968!" eller nåt liknande till mamma, också ropar hon "Ehh, Mexico City!" tillbaka. Ganska nördigt, men har man inget annat för sig så..


Vad säger du om saken?
Postat av: Anonym



vi är ju lite nördiga du och jag Britta - men det kan vi bjussa på, eller hur? 1952? Helsingfors!! Ha, ha

2009-05-05 @ 14:27:21
Postat av: Matilda

1952, mamma föddes! PUSS

2009-05-05 @ 19:49:47
Postat av: Själis

Haha, ni är så otroligt söta !

2009-05-05 @ 22:22:15
Postat av: Enström

GULL! ^^

2009-05-06 @ 16:50:33
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0