NEDRÄKNING

80 dagar kvar till friidrotts-VM! Gissa vilken som kommer sitta bänkad framör tvn då? Just de, jag! Fast innan det väntar en hel sommar med olika tävlingar och galor, I like. På tal om friidrott så saknar jag tiden jag själv friidrottade. Alla träningar och tävlingar. Men allra roligast var nog lägren. Speciellt de tre år vi var i Cypern! Det skulle va kul och se filmerna därifrån, när vi springer runt i värmen.

4 dagar kvar till Turkiet! Jag tror nästan inte jag skrivit det här, men i alla fall så åker jag och Frida till Alanya på lördag. Ska bli så otroligt skönt! Vi hade tänkt dra dit i Augusti, men för någon vecka ändrade vi oss och bokade nu istället.  Vi har faktiskt bara varit utomlands tillsammans en gång och det var på högstadiet, så det är verkligen på tiden! Eller ja, vi har varit i London efter det också men det var ju ingen solsemester. Också Norge förstås, men de räknas inte heller..

Vad säger du om saken?
Postat av: Zlatan

..... still waiting ;)

2009-05-27 @ 12:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0