NYSTART

Eeh ja, vart ska jag börja.. Ni vill kanske veta anledningen till mitt otroligt oaktiva bloggande de senaste veckorna? Jag skulle ju kunna spela cool och säga att jag var tvungen att ta en paus à la Blondinbella, på grund av att antalet bloggmingel i min kalender blivit alldeles för många på sista tiden. Men nej, jag tror jag håller mig till sanningen istället. Jag har helt enkelt inte haft lust, tid eller ork. Fast efter dagligt tjatande från olika håll, och till och med hot från Enström idag kommer här ett inlägg. Se det som en nystart eller nåt, från och med imorgon blir det andra bullar..


Med tanke på stundande hockey-VM tänkte jag även bjuda på lite ögongodis i form av Linus Omarks redan klassiska straff från tidigare i år. Omark som förövrigt är Tre Kronors snyggaste spelare, enligt mig. Titta och njut!


Vad säger du om saken?
Postat av: Själis

Jag tvivlade faktiskt på att denna dag skulle komma, men här är den !

2009-05-04 @ 23:42:51
Postat av: Enström

BRAVO Biffen! (jag har inte haft tid att läsa förrän nu)

2009-05-06 @ 16:49:19
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0