SNÖ

Jag har en fråga. När ska det sluta snöa?

Förutom snön har det varit en bra tisdag! Inget jobb, utan dagen började med möte hos en studievägledare. Vi pratade om lite olika utbildningar och sådär, så nu känner jag mig lite klarare i huvudet i alla fall. Skönt att diskutera med någon som verkligen kan det där.

Efter the meeting träffade jag Thuresson, Enström, Hermansson och Lisa. Vi (jag) ville upp på Broman en sväng och prata med Kjell, men vi hittade honom inte så vi åkte därifrån ganska snabbt igen. Sen blev det lunch och en massa prat som vanligt, det gillas! Dagens roligaste stod Enström för. Hon började med att köra in i en snöhög (hon svängde, inte bilen) och sen ramlade hon raklång på ett övergångsställe inne i stan. Det var kul tyckte jag, hähä.


Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

det var inte kul det var pinsamt!

2009-03-11 @ 13:23:59
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0