SPORTLOV?

Jag längtar inte tillbaka till skolan. Eller nu ljög jag, den här veckan längtar jag tillbaka till skolan. För nu är det sportlov, och jag vill också ha sportlov. Imorgon, för ett år sen, hade vi klassfest och sen utgång på Bockarna. Precis som det ska vara när man har lov! Men som sagt, nu för tiden har jag varken lov eller en klass. Jag saknar nog skolan lite ändå..



Jag hittade en bild på en av skolans datorer (fråga mig inte varför jag fotat den). Där har jag suttit och skrivit många texter kan jag lova. Visste ni förresten att jag var chefsredaktör på skoltidningen ett tag? En mycket seriös sådan, hähä.

Vad säger du om saken?
Postat av: Thuresson

Jag gillade den tiden då du var chefsredaktör. Och jag älskade text-lektionerna, då vi satt vid våra älskade datorer och gjorde allt utom det vi skulle göra.

2009-03-03 @ 23:34:28
Postat av: Enström

Åh

2009-03-04 @ 08:57:53
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0