SPEEDWAY BEBIS

Tro det eller ej, men en av mina favoritsporter är faktiskt speedway. Det är riktigt underhållande att titta på! Tyvärr har jag aldrig sett speedway live, utan bara på tv. Men nån gång i framtiden ska jag nog hinna med det också.

Det jag egentligen tänkte skriva är att Tony Rickardsson, som har vunnit hela sex individuella VM-guld i speedway, ska bli pappa! Som ni kanske minns träffade han kärleken i Let's Dance förra året, där han förövrigt slutade på en andra plats. Grym kille det där! Skönaste dialekten även, dalmasar is the shit.



Bitter? Nej, han ska ju bli pappa!

Vad säger du om saken?
Postat av: Natalie

Svar: Ja det är verkligen snyggt :)

2009-03-04 @ 20:00:23
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0