JAG GER INTE UPP

Jag lyssnar alltid på rix morgon zoo när jag sitter i bilen på väg till jobbet, och denna morgon var inget undantag. Men nu i efterhand önskar jag nästan att jag låtit bli. De sa nämligen på nyheterna från metro att journalist var en av de yrken som kommer vara svårast att få jobb som om fem år. Jaha? Kul att höra när det är just journalist jag vill börja att plugga till i höst. Men och andra sidan hinner det hända mycket på fem år..

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: OS 2014 I Ryssland kommer inte undan utan mig. Jag kommer vara där och bevaka tävlingarna för någon tidning eller tv-kanal, var så säker!


Vad säger du om saken?
Postat av: mamma

Heja Britta - jag tror på dej! Jag kommer att sitta klistrad vid TVn

Sov gott

2009-03-05 @ 22:13:28
Postat av: Matilda

Jag med, go sis! Puss!

2009-03-05 @ 23:30:35
Postat av: Enström

Heja på nu Biffen. Du har aldrig gett upp förr och det ska du inte göra nu heller! Och sen är det klart man får ett jobb när man är (blir) en briljant journalist ;)

2009-03-06 @ 14:29:47
URL: http://marieenstrom.blogg.se/
Postat av: Thuresson

Och jag kommer sitta hemma i soffan och vara så stolt över dig, själis.

2009-03-06 @ 17:58:11
Postat av: Mia

Det kommer du kirra Biffen! Men vad jobbar du som? :)

2009-03-06 @ 22:38:09
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0