JOURNALIST, JA TACK

Usch vad trött jag är i skallen. Jag har suttit och kikat runt på en massa universitet och högskolors hemsidor hela kvällen, och det tar på krafterna. Speciellt när jag vet vad jag vill, men samtidigt vet att betygen inte räcker till. Det känns som att min enda chans är att det sker ett mindre mirakel 28 mars när jag ska göra högskoleprovet. Håll tummarna!

Det blev vinst för Sverige i handbolls VM igår iaf, även om det var knappt. Första halvleken var helt okej, men vad höll de på med i andra? Kaos. Bäst på plan var Doder som gjorde mål på allt, tills han fick rött kort för nåt han inte hade gjort vill säga. Larholm vrickade foten, men kom ändå in (haltandes) och gjorde några viktiga mål i slutet av matchen. Tack för det! Nu är det bara en match kvar, och om jag inte är helt ute och cyklar är det mot Serbien klockan 17.00 på TV4. Skulle sitta fint med en seger, som i sin tur skulle leda till en sjunde plats i årets VM.


Jag måste även säga att jag tycker fruktansvärt synd om Norge, som var så otroligt nära att skrälla och ta en semifinalplats! Tyvärr förlorade de mot Polen, i en grymt spännande match! Nu blev det "bara" ett nordiskt lag som får slåss om medaljerna, nämligen Danmark. Men de får hård konkurrens från Kroatien, Frankrike och Polen. Spännande!


Haha, nu vet jag inte vad jag skriver längre, dags för sängen. Godnatt!
Förresten, tack för idag tjejer! Ni är bäst <3


Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

pussi pussi puss !

2009-01-28 @ 23:34:11
URL: http://marieenstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Den mannen kan sin sak på planen!

2009-01-29 @ 16:57:40
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0