(O)TRÄNAD

Fy tusan vad otränad jag är. Var och åkte lite längdskidor idag, för andra(!) gången den här vintern. I vanliga fall brukar jag ha åkt betydligt mer, även om det inte har blivit lite mindre de senaste åren. Men jag kan ju skylla på att jag var i Spanien november-december också.. Fast ska jag vara ärlig så har jag knappt tränat överhuvudtaget sen mars. Fattar ni, mars! Det är helt sjukt. Så dålig kondition som jag har nu har jag aldrig haft i hela mitt liv. Jag tyckte att jag var otränad förra året också, men det är ingenting om man jämför med nu. Då orkade jag ju faktiskt åka 9 mil på skidor. Det var sen efter Vasaloppet som jag blev lat, suck. Det var mycket lättare när jag var yngre och tränade skidor och friidrott för att det var roligt, och inte tänkte så mycket.. Aja, det var i alla fall hur härligt som helst att åka idag! Trots min värdelösa kondition..

Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0