MÅNDAG

Dagens planer var att åka in till stan och luncha med Enström. Men nej, pga magsjuka blev det inte så (hon är sjuk, inte jag). Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ut vill jag inte, det är grått och tråkigt plus att nåt snö/regn liknande öser ner från himlen. Snö gillar jag, men de här? Njä.

Läste precis på aftonbladet att Zlatan gjorde självmål igår när Inter förlorade mot Atalanta. Eller självmål, han styrde in bollen med handen iaf. Som många vet är jag inget stort Zlatan-fan, om man säger så. Jag gillar honom verkligen inte! Kass attityd och sjukt överskattad (iaf i landslaget) om ni frågar mig. Så att han gör självmål får mig bara att dra lite extra på smilbanden, höhö. Tydligen spelade Inter sjukt dåligt också. Simon Bank skriver såhär i artikeln jag läste på aftonbladet "På Madame Tussauds i London finns sedan 2005 en vaxdocka som föreställer José Mourinho. Dockan hade, utan vidare, platsat i Inters startelva i går. " Eftersom jag själv inte såg matchen kan jag inte säga så mycket, men jag väljer att tro på Bank. För som sagt, jag gillar inte Zlatan. Helt okej för mig att han inte kommer på Idrottsgalan ikväll också..


Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

hoppas han inte får nåt jerringpris också då.. eller han var nominerad till det va ?

2009-01-19 @ 14:33:21
URL: http://marieenstrom.blogg.se/
Postat av: JOANNA

usch hälsa henne att krya på sig, magsjuka suuger

2009-01-19 @ 14:59:58
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

Tack så mycket :]

Du har ju me en fin blogg!!!

Antar att du sitter klistrad framför idrottsgalan ikväll hihi.

Ha en fin kväll. Kram.

2009-01-19 @ 17:30:25
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0