SÖNDAG

Nej, det blir inget innebandytittande idag. Fast jag är jävligt sugen! Men jag måste se Tour de Ski, så är det bara. Det går ju inte att missa sista etappen.. Inget mer velande nu,  jag stannar hemma.

Men vem vinner Tour de Ski nu då? Jag tror faktiskt inte att Virpi Kuitunen kommer behålla ledningen och ta hem alltihopa.. Jag vet inte varför, men det känns inte som det bara. Igår sa hon, och hennes tränare, att hon fortfarande har problem med ryggen också. Fast det sa de kanske bara för att hon inte skulle få allt för stor press på sig, vem vet.. För svensk del ligger Anna Haag bäst till på en grym niondeplats! Vore kul om hon kunde ta någon placering, eller i alla fall försvara topp 10 platsen. Men vad som helst kan hända. Jag blir alldeles slut bara av titta på när de klättrar där uppför slalombacken..
På herrsidan är känns det ännu mera öppet. Men ja håller tummarna för att Cologna behåller ledningen ända in i mål :)Annars vill jag att Rönning ska vinna. Han är så söt, också ser han så himla snäll ut! Fast skenet kanske bedrar, det brukar vara så.. Daniel Rickardsson är den enda svensken som fortfarande är kvar, och han har gjort en jättebra tour såhär långt! Och eftersom han kommer från Iggesund är det ju extra roligt! Heeeeeja Hälsingland!

Nu ska jag klä på mig lite kläder och kolla vad mamma gör. Låter som att hon kollar på andra åket av damernas slalom. Jag känner på mig att det kommer bli ännu en dag framför tvn. Suck, ikväll måste jag ut och röra på mig..


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0