EN RIKTIG RYSARE

Mys med mamma ikväll. Eller hela dagen rättare sagt, ingen av oss har varit utanför dörren ens. Men så får det vara ibland, speciellt när det är såhär äckligt kallt ute! Vi började kvällen med att titta på postkodmiljonären, där bland annat Patrik Ekwall var med. Haha, ingen närmare kommentar om det. Sen blev det lite körslaget, och efter det hockey! JVM semin mellan Sverige och Slovakien. Efter en sjuukt spännande tredjeperiod där Sverige lyckades göra 3 mål, vann de med 5-3! Riktigt rolig match att kolla på måste jag säga! Nu återstår att se vilka de får möta i finalen, Canada eller Ryssland. Jag hoppas på Canada. Eftersom de spelar på hemmaplan och kommer ha världens publikstöd vore det grymt om Sverige kunde sno guldet av dem! Men men, först ska som sagt andra semin spelas. Förresten så måste jag säga att Wikegård är hemskt underhållande att lyssna på, vad får han alla uttryck och liknelser ifrån? "Har han starr i knapparna eller?!" Haha..

Nu ska jag sova och fundera på vad jag ska göra imorgon. Agnes frågade om jag vill följa med henne och kika på innebandycup på Håstaholmen, och det vill jag. Men det är ju sista etappen av Tour de Ski också och det kan jag bara inte missa!  Aja, får väl sova på saken..

Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

Det är inte okej att missa Tour De Ski!

2009-01-04 @ 05:49:29
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0