EN LITEN PAUS SÅDÄR

Jag har inte bloggat på över en vecka, vad dålig jag är. Eller inte dålig, kass. Men jag har helt enkelt haft lite annat för mig, varit i Göteborg och Borås bland annat. Mys, shopping och en massa prat med världens bästa tjejer, tack för det! Det där med shopping var egentligen inte alls meningen från min sida eftersom jag är pank. Men nu sitter jag här, en klänning, ett par gråa chinos och två t-shirtar rikare. Det blir alltså till att leva snålt till lönen kommer.. Men nog om det! Idag har jag varit och kikat på skidtävling, och fryst tårna av mig. Men jag antar att jag får skylla mig själv som inte har några vinterskor och går omkring i sneakers i snön..


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0