DET NÄRMAR SIG

Vilken underbar kväll det här kommer bli!

18.00 börjar försnacket inför Sverige - Spanien matchen i handbolls VM på TV4
18.30 drar själva matchen igång! (även de på TV4 såklart)
20.00 när matchen är slut och Sverige har vunnit(?) byter jag kanal till SVT1 där det blir Idrottsgalan resten av kvällen, mumma!

Nu hoppas jag bara att mitt humör kommer vara lika bra när kvällen är slut. Och med det menar jag att Sverige vinner över Spanien, och att rätt personer kammar hem priser på Idrottsgalan.. Tråkigt nog var ju inte 2008 ett så bra sport år för vårat avlånga land, men några ljusglimtar finns det alltid. Nu ska jag kika om vi har något gott att äta på i skafferiet (läs godis) och tagga inför handbollen. Håll tummarna nu!


Peter Settman leder Idrottsgalan i år, igen. Bilden är från SVT

Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0