NERFÖRSBACKE

I och med misslyckandet i störtloppet idag tror jag man kan slå fast vid att det här inte är Anjas VM. Just nu ser det inte så ljust ut för svensk del över huvudtaget. Men än har i alla fall inte jag gett upp hoppet!  Mest av allt tänker jag tänker hålla tummarna för André Myhrer. Det vore så kul om han (som är hälsing och allt) lyckades! Han har ju haft riktigt bra placeringar tidigare VM och OS, om man räknar bort 2007 då han bara var 22:a. Haha på tal om Myhrer förresten.. Varje gång han åker säger mamma "hans pappa har jag gått i samma klass som!" Som att det vore nåt att skryta över? Det fulaste av allt är att hon inte ens minns vad han heter i förnamn. Haha, lilla mamma!


Bilden har jag snott från SVT!


Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

mamma jobbar med hans pappa tror jag !

2009-02-09 @ 21:45:16
URL: http://marieenstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Hörrö du lilla skitunge , det vet jag visst. André Mhyrers pappa heter Thorbjörn i förnamn - tror du

inte jag har koll på mina gamla klasskamrater!! Gamla och gamla föresten - han är ju inte äldre än mej. Ung och fräsch med andra ord ha, ha! Puss och kram från lilla mor

2009-02-09 @ 22:18:22
Postat av: Thuresson

2009-02-10 @ 10:21:03
Postat av: Thuresson

Då skulle jag vilja skryta om att jag och Tobbe stod och snackade med självaste Myhrer efter stängning på Stadt i höstas. Höhö.

2009-02-10 @ 10:22:19
Postat av: SveaJ

sv: Haha jag förstod att du skrattade dig egenom den, det gjorde jag med! ;D Usch ja, Boken är så mycket bättre än filmen!

2009-02-10 @ 19:11:05
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0