NUMMER 23,24,26 OCH 27

Förra veckan var ingen bra bloggvecka. Jobba, leta boende, jobba, sola, leta boende, jobba och leta boende tog upp all tid. Men nu är jobbet slut för i sommar, och jag är ledig i tre veckor! Det ska bli skönt, även om jag inte riktigt kan slappna av. Har ganska mycket att tänka på med flytt och allt.

Igår hade jag i alla fall tankarna på annat håll hela dagen. Sundsvalltripp och shopping med de bästa stod nämligen på schemat! Ett par chinos, en skjorta, två nagellack och en kalender var det enda jag fick med mig hem tråkigt nog. Jag som var så shoppingsugen. De andra tre köpte mest skor tror jag, och lite tröjor och sånt. Mysigt hade vi det i alla fall. Evelina, Frida, Agnes och jag.

Nu ska jag snart åka och hämta Lovisa och handla lite. Förhoppningsvis hinner jag blogga lite mer senare. Hörs häj!


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0