SYSKONKÄRLEK

Tänk vilken tur jag har, som har så underbara syskon. Det är så skönt att veta att ni alltid finns där när jag behöver. Att ni stöttar mig i alla lägen - för det vet jag att ni gör.



Jag bjuder även på en sex år gammal bild, och mamma tycker i alla fall att vi är världens snyggaste. Ärligt talat vet jag inte riktigt om jag håller med. Men en sak vet jag.. Marcus och Matilda, ni är bäst! PUSS från lillasyster.

Vad säger du om saken?
Postat av: lilla mor

Jaa.. lilla skruttan, ni är de snyggaste barn som finns på denna jord! Puss, puss

2009-08-02 @ 22:37:22
Postat av: Syster

Å, sötaste lilla syster! :) Självklart ställer vi upp i alla lägen! Och det vet jag att ni gör oxå. På bilden ser man hur trygg vår storebror är som skyddar oss under sina vingar :) Tror tom att den är sju år gammal den där! LOVE!!!

2009-08-02 @ 22:49:24
Postat av: Själis

Ni är finast :)

2009-08-03 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0