SEMESTERN ÄR ÖVER!

Ja bloggsemestern alltså. Jobbar gör jag för fullt i en vecka till. 

Jag är ganska imponerad över att människor faktiskt tar sig tid kika in på min blogg varje dag, fast att jag inte skrivit ett enda inlägg på hela sommaren. Men från och med idag blir det ändring på den saken! Jag är riktigt skrivsugen, och tur är väl det med tanke på hösten högskolestart. På tal om högskolan så är jag lite nervös. Inte för själva pluggandet, eller flytten. Utan för att jag inte vet i vilken stad jag ska plugga och bo än. I nuläget lutar det åt Kalmar, men man vet aldrig vad som händer. Jag får helt enkelt ha lite is i magen tills det slutgiltiga antagningsbeskedet kommer..


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0