GRATTIS MAMMA!

Här har ni henne, födelsedagsbarnet. Enda bilden jag hittade, kisandes och med en mobil som täcker halva ansiktet. Men bäst är hon i alla fall, min fina mamma!


Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

grattis pia!

2009-08-22 @ 11:31:16
URL: http://marieenstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta Forsvik

Hej Britta! Hittade hit genom din facebook, när jag skulle gratulera dig idag! GRATTIS IGEN förresten! :) Hoppas du har en toppendag! Så länge sen man träffade dig, Pia & Svenåke. Vilket fint kort på Pia! Hoppas allt är bra med er alla. Du får hälsa så mycket. Går det bra att plugga? Och VAD pluggar du? ;) hehe ha det så bra. Kramar

2009-10-05 @ 20:32:56
Postat av: Britta

Lotta! Tack så jättemycket :) Ja det var alldeles för längesen känner jag.. Jag pluggar på högskolan i Kalmar, journalistik och medieproduktion. Än så länge trivs jag jättejättebra med allt och alla! Vad gör du nu för tiden? Kramar

2009-10-07 @ 00:08:14
URL: http://sportnoerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0