DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYS

Om en vecka flyttar jag, eller ja om en vecka har jag flyttat. Det mesta är fixat och klart, utom själva packningen.. Egentligen är det inte så jobbigt, eftersom det mesta redan är nerpackat i lådor sedan jag flyttade hem från Hudik förra sommaren. Det jobbiga är bara att jag måste gå igenom varenda låda eftersom jag inte är säker på att jag ska ha med mig allt. Tråkigt med andra ord. Men idag insåg jag att jag bara har några dagar på mig och satte igång. Närmsta veckan ska jag alltså packa, packa, packa, och hinna träffa typ alla jag känner för att säga hej. Eller hejdå rättare sagt.

Ikväll blir det mys med familjen, med anledning av att mamma fyllde år igår. Jag ska äta jättemycket mat och tårta, bara så ni vet alltså. Enligt vågen har jag gått upp ett eller två kilo i sommar, och med tanke på att jag antagligen inte kommer ha råd att äta på tre år tänkte jag gå upp några kilo till innan fredag. Det gäller att tänka framåt.

Vad säger du om saken?
Postat av: Själis

Jag diggar ditt tankesätt stenhårt!

2009-08-22 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0