14 DAGAR KVAR

Äntligen är boendet fixat, och om precis två veckor flyttar jag. Liter nervöst är det såklart, men än så länge känns det jättebra! Mindre kul att flytta drygt 70 mil ifrån mina nära och kära är det förstås, men det ska nog gå det med hoppas jag.

Annars är det mest som vanligt. Dagarna går hur fort som helst, och idag är det tydligen fredag igen. Vad som händer i helgen har jag faktiskt ingen aning om. Förslag någon? I onsdags blev det i alla fall ett besök på Bockarna. Jag som inte har satt min fot där på hela sommaren hade riktigt kul, förutom att jag hade hicka större delen av kvällen. Så såg ni en tjej som satt och drack öl upp och ner, var det bara jag som försökte bli av med hickan...


Vad säger du om saken?
Postat av: Själis

Härligt att du har fått boende! :) Är det studentlägenhet/rum eller normalt?

2009-08-14 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0