TJOFADERTIAN LAMBO!

Nu gott folk, är jag back on track igen!

Nu har jag snart tillbringat två veckor här i Kalmar, och än så länge känns det helt rätt! Mysig stad, bra utbildning, härligt folk och världens bästa sambo. Mycket bättre än så kan det inte bli! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om allt som hänt hittills, men jag tror jag sammanfattar det såhär; en massa nya intryck och en massa fest. Även om nollningen har/är varit skitkul så ska det bli lite skönt att det är över efter avslutningscermonin i morgon. Det tar på krafterna om man säger så. Som igår till exempel, då pubrunda stod på schemat. Klockan fem skulle vi ses på Larmtorget, vilket betydde att vi började förfesta klockan tre. Om det var en bra eller dålig idé med förfest innan en pubrunda låter jag vara osagt. I alla fall så blev det en sjukt rolig kväll! Det märktes allra helst imorse när JOM09 intog skolan för sex timmars föreläsning om journalistikens historia. Men det gick det med. Mina anteckningar kanske inte var de bästa, men jag försökte ju i alla fall..



Vad säger du om saken?
Postat av: Själis

Underbara anteckningar!

2009-09-10 @ 22:25:07
Postat av: Enström

åh vad jag minns mediekunskapen! kämpa på biffen! <3

2009-09-11 @ 00:00:26
URL: http://marieenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

D verkar ju få lära dig en massa nyttiga saker du ser jag ;)

2009-09-14 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0