NÖJD TJEJ!

Trots trötthet och huvudvärk är jag på riktigt bra humör! Om det beror på att både text- och paperuppgiten är klara (men bra är de inte), eller det faktum att jag ska åka hem och pussa på mina nära och kära i morgon vet jag inte riktigt. Glad är jag i alla fall! Även att jag flyga hem istället för att åka tåg. Det känns nästan lite väl lyxigt med tanke på att jag är en fattig student, men samtidigt otroligt skönt. Att flyga tar två timmar, medan tåget tar åtta...

Anyway, nu ska jag ta och krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagens gruppredovisning. Funderar även starkt på att stoppa Hadenius/Weibull under kudden. Vem vet, det kanske fungerar lika bra som att läsa skiten?

Vad säger du om saken?
Postat av: D E L L A

Ha en fin dag :)

2009-09-27 @ 08:49:55
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0