IGÅR FYLLDE JAG 20 ÅR! PÅ LÅTSAS

Egentligen är det åtta dagar kvar tills jag får bli kund på systemet, men eftersom jag är i Kalmar då och hemma i Strömbacka nu så firade familjen mig igår. En riktigt lyckad låtasasfödelsedag dag blev det. Smörgåstårta, hallontårta, paj, god mat och framförallt en massa underbara människor förgyllde min dag! Också presenterna förstås, jag ska inte sticka under stolen med att jag gillar paket. Jag fick bland annat ett Efva Attling halsband som jag önskat mig, CK-parfymen jag önskat mig, ett silverarmband som jag önskat mig.. Nöjd tjej med andra ord! Av Frida och Agnes fick jag tre paket. Innehållen i de första två var mycket uppskattade, men de tredje? "Vi tänkte att du kanske behöver nåt fint att sätta på väggen där nere" Åh tänkte jag, och såg framför mig en fin bild på oss tre eller liknande. Men icke. I paketet låg en stor bild på Zlatan. Kul tjejer, verkligen ;)


Vad säger du om saken?
Postat av: the pig

den vill jag se hänga på din vägg när jag kommer ner och hälsar på ;)

2009-09-28 @ 16:48:36
Postat av: Frida

Jag med, och de är på fredag ^^

2009-09-30 @ 17:20:41
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0