BY THE WAY..

Eftersom jag är dum i huvet och råkade radera ALLA bilder på min kamera igår, tänkte jag istället bjuda på en litet klipp som Victor filmade på turkossittningen förra veckan. Jag och Lisa trodde att han ska ta kort, men det skulle han tydligen inte. Och ja, vi är tvugna att ha på oss våra fina nolleband under de två första veckorna. Annars blir det en nolla i pannan med spritpenna.





Förresten, på tal om ingenting så gick brandlarmet igång här för någon timme sen. Det är bara studentlägenheter i huset (Melrose Place som det kallas, töntigt men sant) och helt plötsligt började det tjuta överallt. Det brann inte, men det visste ju inte brandkåren och polisen som var på plats inom någon minut. Vi var tvugna att gå ut allihopa, tills brandmännen upptäckte att nån smart jävel satt igång torktummlaren i tvättstugan (som är jätteliten) samt satt in en kupévärmare på full effekt och stängt dörren. Det blev skitvarmt därinne och det utlöste på nåt vis brandlarmet. Jävligt irriterande.

Vad säger du om saken?
Postat av: Viktor

Det är Vi K tor, inte Victor.. Viktor Viktor Viktor - så - nu kan du det!



... och ni är väldigt söta i filmen :)

2009-09-11 @ 00:05:49
URL: http://ikalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0