SOME GOOD, AND SOME BAD NEWS

Idag har jag två saker att berätta, en bra och en dålig. Jag sparar det bästa till sist och börjar med det förjävliga. Min mobil är död. Död som i alkoholförgiftad, alternativt dränkt. I lördags inträffade nämligen en liten incident och min kära mobil fick vin på sig. Den började uppföra sig lite mysko/ville inte fungera, men i söndags var den som vanligt igen. Tills idag när batteriet tog slut vill säga. Det går varken ladda eller slå på skiten! Jättekul tycker den fattiga studenten i mig. Köpa någon ny tänker jag inte göra på ett tag.

Nu till det roliga. Imorgon åker jag till mamma och pappa! Jag vet att det bara var någon vecka sedan jag var hemma sist, men tidigare ikväll kom jag på att den här helgen nog är den enda jag kan åka innan jul, så jag hittade rätt billiga tågbiljetter och bokade. Det händer ändå inget speciellt här hemma ihelgen, så då kan jag lika gärna passa på. Hur jag ska lyckas fördriva åtta timmar på ett tåg utan en fungerande mobil är dock ett mysterium. Ingen musik, sms eller telefonsamtal. Tur att jag har datorn, och en massa plugg förstås..

Vad säger du om saken?
Postat av: mamma

Välkommen hem lilla skruttan!

Det där med vinet sa du inget om...........!?Puss

2009-10-14 @ 08:24:29
Postat av: Enström

Biffen om du är hemma i helgen MÅSTE du komma på kalas!!! DU MÅSTE!!

2009-10-14 @ 12:13:02
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0