SKIDSUGEN

Just nu vill jag ha ett par längdskidor, ett upplyst elljusspår, jättemycket snö och perfekta spår. Men någonting säger mig att jag inte kommer få så mycket av den varan i vinter, inte här i alla fall. Dumma Kalmar. Hoppas att det är sjutton meter snö i jul när jag är hemma! Då ska jag åka skidor varje dag och dricka massa varmsaft så jag blir alldeles slemmig i halsen. För det blir man av varmsaft, ändå har jag haft med det på varenda skidträning så länge jag kan minnas. Åh, nu blir jag nästan sentimental.

Till veckan måste jag komma igång att träna, annars kommer jag aldrig orka med Vasaloppet igen.  

 


Vad säger du om saken?
Postat av: mamma

Ja, det tycker jag verkligen att du ska (ska jag säga!!)Här är det vitt på gräsmattan nu - av frost!

Puss, puss

2009-10-09 @ 10:08:21
Postat av: Enström

Biffen vi kan börja träna tillsammans! Fast på distans liksom. Alltså trigga varandra.. Jag måste också komma igång. Jag vet jag kan! :)

2009-10-10 @ 12:24:14
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0