HELGEN I KORTHET

I lördags vill jag påstå att jag var sjukt effektiv! Jag klev upp vid nio, tvättade två maskiner och var på Maxi och handlade innan klockan ens hade slagit tolv. Riktig nöjd med mig själv kunde jag sen kolla på sprinten i lugn och ro. Kvällen blev en riktig Kalmar-klassiker. Förförfest hos Linnéa med tjejerna, förfest hos Erik några trappor upp och en massa dans på Kåren. Förutom att Söderling förlorade semin, att det var omöjligt att ta sig fram till baren och mina onda fötter (nya skor) blev kvällen tillslut helt okej!

Igår var jag inte fullt så effektiv som dagen innan. Jag låg orörlig i sängen och kollade på skidorn fram till halv tre då jag var tvungen att kliva upp. Strax efter tre var tjejerna här, redo för julmarknad på slottet. Hur mysigt som helst! Trots mitt illamående fick jag i mig julmust, lussebulle, lite brända mandlar och en korv. Efter slottet drog vi ner på stan där det också var julmys. När jag sen kom hem och tände första ljuset i adventsljustaken var julstämningen på topp! Fortsatte kvällen med att kolla på El Clasico. Trots min inställning till svensken i Barcelona så måste jag medge att han gjorde ett grymt inhopp igår. Ja ni läste rätt, jag skrev precis någonting positivt om självaste Zlatan Ibrahimovic.

Idag är det tentaplugg gånger tusen som gäller. Wish me luck!

Vad säger du om saken?
Postat av: Canebro

Lycka till :)

2009-11-30 @ 21:36:50
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0