THANK GOD IT'S SUNDAY

Jag måste börja med att säga att gårdagen inte var lika hemsk som jag skrev inatt. Roligare har jag varit med om, men helt värdelöst var det inte. Jag var bara lite (mycket) trött och less när jag kom hem. Några bilder sen igår blir det tyvärr inte heller för tillfället, eftersom jag lyckades glömma kameran på förfesten. Men nog om det!
Som så många söndagar förr har Frida och jag bara slappat idag. Vill ni ha receptet på den perfekta söndagen förresten? Här kommer det!
 
Ingredienser:
1 säng
1-2 täcken + kuddar
1 bra sällskap
1 dator (helst en laptop)
1 TV

Börja med att blanda allting i en enda röra. Vakna tidigt, men kliv absolut inte upp före 14.00. Kolla lite på tv, knappa lite på datorn, prata igenom helgens händelser och gör upp storslagna planer för resten av ditt liv. Och det viktigaste av allt - mys!

Jag och Frida har följt det här receptet till punkt och pricka idag. Vasalopp- och femmils tittning blev det med såklart (mer om det sen) Vid tre åkte jag hem och åt god mat. Har även hunnit med ett besök hos Marcus, och nu sitter jag i soffan och kikar på Sporten i väntan på Beck. Bra söndag!

Vad säger du om saken?
Postat av: Matilda

Mmmm, låter som en härlig söndag det stumpis :) Önskar att jag hade kunnat vara hemma med er och mysa lite jag med! PUSS

2009-03-01 @ 21:47:34
URL: http://tildapavift.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0