SÖNDAG = GULD

Söndagar är guld på många sätt. VM i simning är över, och Sverige lyckades skrapa ihop två medaljer. Ett guld tack vare Sara Sjöström förra söndagen, och ett silver simmade Alshammar välförtjänt hem idag. För övrigt hade jag rätt om Stefan Nystrand igår.. Skägg på hakan och en åttondeplats i finalen.

Just den här söndagen har mest varit guld för att den tillbringats med Frida. Det går nog inte att räkna till hur många söndagar vi legat i sängen halva dagen, med datorn i högsta hugg och bara slöat. Men nu var det ett bra tag sen, så just idag uppskattades det ännu mer. Anledningen till slöheten berodde på ett besök på stadt igår kväll. Helt okej kväll, även om jag var en aning på dåligt humör när vi åkte hem.

Nu ska jag tvätta lite och ladda för sista jobbveckan. Strax före sju imorn ska jag vara på plats och pussa på min gamlingar som jag inte träffat på hela helgen!


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0