SNEAK A PEAK

Jag tänkte ta lite bilder på lägenheten, men det blev inge bra. Så den här är den enda jag bjuder på för stunden. En blomma, ett fönster, en ljuslykta, ett sängbord och lite säng. En säng som jag förövrigt snart ska krypa ner i, för imorgon börjar jag i skolaaaan! Programmet för journalistik och medieproduktion på Högskolan i Kalmar. Jag som var helt säker på att inte komma in när jag sökte i våras. Men det gjorde jag (tack högskoleprovet)!



Förresten så har jag värsta utväxten som jag hade tänkt färga ikväll, men jag orkar inte. Tänk om ingen vill prata med mig imorgon för att jag är ful i håret?


Vad säger du om saken?
Postat av: Evelina

alla kommer vilja prata med dig gumman, för du är lika fin jämt :) Hoppas du har det bra där nere? Kommer och hälsar på snart <3

2009-08-31 @ 00:38:37
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0