PÅ PLATS I KIAAAHLMAAAA

Jag antar att alla ni där hemma är ute på ikväll, löningshelg, lyskväll och allt vad det är. Själv är jag på tok för trött för att ens få ihop ett vettigt blogginlägg just nu. Men jag tänkte bara tala om att jag är på plats i Kalmar, och att allt hittills är jättebra. Fin stad, mysig lägenhet, bra läge.. Jag gillar det helt enkelt! Och förhoppningsvis blir det bara bättre när jag kommit i ordning riktigt och kanske till och med hittat en eller annan kompis.

Nej, nu ska den nyblivna smålänningen ta och krypa ner under täcket. PUSS!


Vad säger du om saken?
Postat av: Enström

vad hemskt det låter när du säger att du är smålänning! :O

2009-08-30 @ 22:25:50
URL: http://marieenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0