JAG HOPPAS DU LÄSER MIN BLOGG NYSTRAND..

Jag har nämligen svaret på hur du ska ta VM-medalj i kvällens 50-meter fritt final. Raka av dig skägget!



Försvinner skägget, försvinner nog också de hundradelar från tiden som behövs. Men eftersom Stefan troligtvis inte hör till den tappra skara människor som följer min blogg, så stannar nog skägget där det är. Med andra ord så tror jag inte på medalj för Nystrands del. Ska jag vara ärlig så är anledningen till det här otroligt intressanta inlägget mest att jag tycker jag att skägget är fult. Jättefult. Alla ni av det manliga könet (kvinliga med för den delen) med liknande kreationer på hakan kan också leta fram rakhyveln, tycker jag.

Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0