DET GÄLLER ATT PLANERA

Det är fredag, klockan är lite över tolv, och jag tänker snart krypa ner under täcket. Kvällen har tillbringats i en biosalong med Frida, Viktor, Linnéa och Mia. Vi hade tänkt se Snabba Cash, men var lite sent ute med att boka, så det blev Sherlock Holmes istället. Helt okej! Nu är jag som sagt hemma, trött och frusen. Innan jag somnar tänkte jag försöka planera morgondagen... Det är längd, skidskytte och slalom på tv som jag ska se och nångång innan två måste jag hinna ner på systemet. Efter att ha printscreenat morgondagens Vinterstudio sändningar på svt.se och sen gjort lite ändringar i paint, ser mitt schema för imorgon ut såhär. Håll tummarna för att det håller!


Vad säger du om saken?
Postat av: Matilda och mamsen

Ditt schema ser fullspäckat och bra ut. Men du kan skita i systemet, säger mamma!

Vårt schema gick inte ihop, så pappa SÅ fick åka ut till Birsta själv :) Han tycker nog att det är rätt skönt ändå...

Ha en trevlig dag och afton!

Puss & Kram från de bästa!

2010-01-16 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0