DAGEN SOM VARIT, I PUNKTFORM

  • Strax före åtta befann jag mig i tv-studion på skolan. Omänskligt tidigt med andra ord.
  • Vid tiotiden lämnade jag min grupp i redigeringsrummet och begav mig till tandläkaren.
  • Tandläkaren var snäll. Inga hål här inte!
  • Sen cyklade jag till Maxi, i snöstorm.
  • Väl hemma tänkte jag vila en liten stund. Det gick sådär. Vaknade i panik drygt en timme senare.
  • Kastade sedan på mig träningskläderna och cyklade till gymmet där Lisa väntade.
  • Tränade, blev stark.
  • Gick hem och lagade mat, eller Lisa lagade mest. Hon är bra min sambo!
  • Sen kom jag på att vi var värda lite godis efter tandläkarbesöket, så det blev en promenad till Tokiga Ture. Stor godisbutik med studentrabatt, det gillar vi!
  • Kvällen har handlat om handboll. Och det blev en förlust igen. Nu måste det bli seger mot Tyskland på fredag, annars är det kört.
  • Nu tänker jag ge upp den här dagen och krypa ner under täcket. Godnatt!

Vad säger du om saken?
Postat av: Ebba

Hej he he kom på att Kalmar ligger där nere. Kram!

2010-01-21 @ 13:57:06
Postat av: Matilda

Du verkade ha en bra dag i går, med massor av aktiviteter:)! Men klockan åtta är väl inte så okristligt tidigt va?? Jag började jobba kl 06.30 i dag, det är tiiidigt det!!!

2010-01-21 @ 20:09:34
Postat av: Lisa

jaa, du skritten. när man tänker efter är jag ju faktiskt bäst :) tur att du är ganska bra du med!

2010-01-23 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0