"VAD JOBBIGT, DÅ MÅSTE MAN JU TÄNKA"

Ovanstående citat kommer från mig själv, i en konversation med Elias för ett tag sen. För det är ungefär så jag känner idag. Allt som kräver lite tankeverksamhet gör att jag får huvudvärk. Plugg till exempel. Men ändå har suttit med näsan i Grafisk kokbok 3.0 ett bra tag, duktig tjej! För övrigt ser sängen ganska inbjudande ut, så jag tror nästan jag kryper ner under täcket och sover tills jag vaknar. Imorgon står nämligen läsdag på schemat, vilket betyder att jag ska tvätta, städa, springa, plugga och gå på stan.

Och just det, den där svenska killen med stor näsa gjorde mål ikväll när Barcelona mötte Kazan i Champions League. Det var inte till så stor nytta dock eftersom Barca förlorade. V ä r d e l ö s t .

Vad säger du om saken?
Postat av: Själis

Vet du, jag håller med! Jag fattade inte alls varför han gjorde mål när det ändå inte gav laget nånting. Det är ju faktiskt en lagsport. För övrigt såg han lite ... töntig ut, tycker jag ..

2009-10-22 @ 08:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0