LÖRDAG

Det är en något trött och seg tjej som sitter vid tangenterna idag, men då får det vara ibland. Igår kväll blev det Idol och lite vin hos Linnéa innan vi drog vidare till studentpuben och därefter Bistro. Gårdagen var lite av en uppvärming inför kvällen, som till stor del kommer handla om fotboll. Som jag längtar! Vi ska kika på matchen hos Erik, vilket betyder att jag antagligen kommer få hånfulla blickar riktade mot mig från alla fotbollstöntar så fort en viss Zlatan nuddar bollen. Men jag överlever nog, är rätt van. Nu ska jag ta en powernapp innan det är dags att hoppa in i duschen. PS. Jag saknar dig mamma!



Jag och tre av de bästa tjejerna i hela Kalmar!

Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0