BILDBEVIS

Utifall ni tror jag hittat på, och att jag inte alls fyllde 20 igår, tänkte jag bjuda på lite bildbevis. Några bilder är ifrån lördagens förfest här hemma och de andra är ifrån tårtkalaset igår. Om någon undrar vad fan jag har på skallen på vissa kort, så kan jag berätta att jag blev tvingad att bära tiara hela kvällen i lördags och en ful hatt igår. Tack tjejer, verkligen. Imorgon lovar jag att släppa hela den här 20-års grejen förresten... Jag måste bara än en gång få säga vad bra helgen har varit. Klassfest, födelsedagsförferre, utgång, tårtkalas, ballonger, presenter och skönsång! Det bästa av allt är ändå tjejen som sovit på mitt golv från i fredags till idag, älskar dig Frida!








Vad säger du om saken?
Postat av: Canebro

Älskar dig med gumman, tack för i helgen <3

2009-10-07 @ 10:50:52
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0