GE MIG LITE VINTERSPORT, NU!

Jag är galet trött idag. Troligtvis beror det på att jag knappt sovit någonting inatt. Jag gick och la mig elva, men vad hjälper det när det är omöjligt att somna? Jag var vaken/halvsov till femtiden då jag äntligen slocknade. Två timmar senare fick jag ett härligt uppvaknande, då någon mysig människa ställer sig och blåser löv precis utanför mitt fönster. Idiot! Så då var det bara att kliva upp för att sen tillbringa hela dagen på skolan. Sista föreläsningen innan den praktiska tentan på måndag.. Hua.

Förutom tröttheten så längtar jag fruktansvärt mycket till längd-, skidskytte- och alpina världscupen drar igång ordentligt! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: det finns inget bättre än att tillbringa helgedagarna framför tvn, som endast visar vintersport hela dagen lång. SVT, Vinterstudion och André Pops. Me like!


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0