SHOPPING OCH PLUGG

Dagen har tillbringats ute i Hansa City med Linnéa, Annie och Frida. Det blev shopping både i modehuset och på Ikea för oss alla fyra. Det var vi värda! Det enda negativa var att vi fick sitta ute i kylan och vänta på bussen i en halvtimme, inte okej.

Nu på kvällskvisten har jag bara ägnat mig åt plugg. Eller ja, Mammas Pojkar och Paradise Hotel har såklart också fått sin beskärda del av min uppmärksamhet... Men nu måste jag snart ta och krypa ner under täcket. Imorgon ska jag nämligen förvandlas till största plugghästen i hela Kalmar, plus att jag måste till skolan och ner på stan för att fixa lite saker. Ska bland annat hämta min mobil, äntligen! Det är bara en sak jag inte förstår. Varje gång vi får hem någonting som inte får plats i brevlådan måste vi hämta det på pressbyrån på Östrasjögatan. Med andra ord på andra sidan stan. Det vore väl mycket smidigare om grejerna kom till pressbyrån vid centralen, dit det endast tar några minuter att gå? Ett litet förslag från min sida bara.



Ikea-vagnen var ganska full innan vi ens hade gått in i själva butiken. Jag gillar!

Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0