LUGNA GATAN

En såhär lugn helg har jag inte haft på väldigt, väldigt länge. Välbehövligt känner jag nu i efterhand. Istället för fest har shopping, tv-tittande och lite plugg tagit upp tiden. Eller ja, sängen och soffan har också fått x antal timmars kvalitetstid. Dock har jag alarmet på mobilen ringt klockan 09.50 både idag och igår. Den alpina världscupspremiären ville jag ju inte missa! Och visst skötte sig svenskarna bra där borta i Finland. Ingen pallplats tyvärr, men en hel del bra placeringar blev det på både dam- och herrsidan. Fortsätt så! Synd bara att Myhrer inte lyckades hålla förstaplatsen han skaffat sig i första åket. Istället blev Mattias Hargin bäste svensk med sin fjärdeplats. Stabil kille!


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0