JUST DET..

Jag kom precis på något mindre roligt som inträffade inatt när jag precis somnat. Några coola killar och ett antal skrikande fjortistjejer bestämde sig nämligen för att parkera sin bil utanför mitt fönster, dra på musik på högsta volym och skrika sådär fint man bara kan göra när man är sexton år och druckit hembränt. Mina fönsterrutor skakade, medan låtar som "mera brännvin" strömade ut ur högtalarna. Ett tag trodde jag seriöst att jag hade förflyttats till Delsbo.. Men medan jag låg där i sängen och funderade på vad jag skulle kasta ut genom fönstret (som skulle orska mest skada på bilen) tynade musiken sakta bort och packet försvann. Lycka! Jag var ungefär en halv sekund ifrån att bryta ihop fullständigt vid den tidpunkten. Som tur var lyckades jag somna ganska snabbt igen efter de åkt iväg, för att sen väckas igen av att mobilen ringer. Men det är en annan historia.

Vad säger du om saken?
Postat av: Evelina

Men vad är de du säger, sånt där gör man inte i Delsbo e :p

2009-11-16 @ 19:01:02
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0